Support i världsklass
Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande.
Etableringsfasen är en liten del av en kommunikationslösnings livscykel, medan supportfasen är avgörande.
Vi skräddarsyr er lösning baserat på våra skalbara molntjänster.
Vår lösning är framtidsanpassad och vi utvecklar och optimerar dess funktioner och arbetsmetoder löpande.
Digital realtidskommunikation är den mest hållbara metoden för att upprätthålla och bygga relationer.
Samla din kundkommunikation
Oavsett kommunikationsväg får du en vy över all in- och utgående kommunikation.
Säkerställ ägarskap
Kunden får alltid svar inom uppsatta tidsmål.
Samlad rapportering
Skapa egna rapportmallar och samla all information från alla system på ett ställe.
Säkerställ rätt bemanning
Använd statistik för att bemanna rätt och säkerställa kvaliteten i kundupplevelsen.
Snabb och enkel administration
Administrera alla delar i systemet på ett ställe.
Betala endast för det ni använder
Med automatiska notifieringar erhålls information om inaktiverade användare så att licenser och abonnemang kan avregistreras.
Support i världsklass
Förenkla din rapportering
Färdiga rapporter på licenser och användarstatistik.
Visa att du är upptagen med en knapptryckning
Med både automatisk och manuell hantering så kan du styra alla dina kommunikationskanaler.
Enkel hantering
Istället för krångliga omvägar så får du ett enkelt verktyg där du kan göra alla inställningar.
Öka mobiliteten
Ett slitet uttryck men i allra högsta grad relevant.
Högre servicegrad
Vidarekoppla automatiskt till en kollega om du är upptagen.
Missa inga affärer
Det gamla talesättet; ”Ett missat samtal kan vara en tappad affär” är fortfarande aktuellt. Samla all kundkommunikation i CRM:et. Addera samtalen för att få en komplett bild.
Ha koll på dina säljare
Logga säljarnas aktiviteter för att säkerställa beslutade KPI:er.
Lägg tid på annat
Det är slut på tjatet att få fram statistik över kundkommunikationen.
Betala endast för det ni använder
Med automatiska notifieringar erhålls information om inaktiverade användare så att licenser och abonnemang kan avregistreras.
Enkel kostnadsuppföljning och förenklad fakturahantering
Tydliga och lättförståeliga fakturor som är anpassningsbara efter er struktur. Möjlighet att skapa rapporter över fakturaunderlaget.
Högre träffsäkerhet i budgetarbetet
Ni ser precis vad som är förbrukat och till vilket pris, utan att behöva begära underlag från IT.
Förenklat arbetssätt vid introduktion av nyanställda
Underlätta processen för att registrera användare i olika system, beställa utrustning och användarlicenser.
Höj kvaliteten på kundupplevelsen
En bra och kvalitativ kommunikation är betydelsefullt för företagets varumärke.
Samla all din statistik
Få en översikt över hur organisationen och medarbetare kommunicerar genom automatiska rapporter.
Åtgärdshantering
Du får ett utmärkt verktyg för att snabbt vidta åtgärder.
år i branschen
aktiva användare
tillgänglighet 2022
Addera Voice for CRM, Omnichannel Contact Center, växelsystem, operatörstjänster och Teams-telefoni med ett gemensamt admincenter.
Vi levererar våra systemlösningar både som molntjänster och kundplacerade, beroende på kundens kravställning.
addCIT erbjuder allt ifrån grundläggande first line support till avancerad support dygnet runt, 365 dagar per år. Vår supportorganisation består enbart av erfarna medarbetare.
En smart och säker webbbaserad lösning där ni enkelt hanterar all administration. Administrera era abonnemang, molnväxel och Contact Center på samma plats med en inloggning.
okt 27, 2023 by addCIT
sep 15, 2023 by addCIT
jun 16, 2023 by addCIT
Vi har kompetent personal som hjälper dig med dina möjligeter och utmaningar.