Tjänster | Voice for CRM

Två världar blir en!

Maximera er CRM-strategi med nya möjligheter! 
För er som har en uttalad CRM-strategi har det nu öppnat sig en värld av möjligheter. Hantera all er omnikanalskundkommunikation smidigt och effektivt direkt i ert CRM-system

CRM strategi

En överlägsen kund- och användarupplevelse

Voice for CRM revolutionerar kund- och användarupplevelsen, kunden kommer att uppleva ett nytt universum utan komplicerade knappval och långa köer. Istället kopplas kunden direkt till sin kontakt, vilket minskar kötider och väntetid, och ger en rad andra fördelar.

Medarbetaren arbetar i ett enda system – CRM, vilket skapar en optimal användarmiljö och minimerar behovet av att växla mellan olika system.

kundtjänstchef
routing salesforce

Smart Routing Engine

Optimera samtalshanteringen med Smart Routing Engine! Distribuera samtal på ett helt nytt sätt till rätt mottagare baserat på all tillgänglig kunddata i CRM.

Med Smart Routing kringgås IVR:erna, och kunden kopplas direkt till rätt person utan att behöva använda menyer och knappval.

Voice for CRM

Maximera kundservice och boosta teamets effektivitet

Ett axplock av funktioner i en omnichannellösning.

agentappar

Embedded voice

Upplev en sömlös röstkanal i ditt CRM. Med Embedded Voice får du en enastående användarupplevelse, där softphonen är helt integrerad i ditt CRM-system. Få omedelbar köstatus och tillgänglighet direkt i klienten.

inpelning

Inspelning

Upptäck kraften i vår inspelningsfunktion. Oavsett om du behöver on-demand eller kontinuerlig inspelning, har vi lösningen för dig. Allt material lagras och loggas direkt i ert CRM, vilket garanterar förstklassig ärendehantering och en säkerhet utöver det vanliga.

routing

Timeline

Få full kontroll på all kundkommunikation med en tydlig överblick. Oavsett om det är röst, mail, chat, MS Teams eller mobil, loggas allt i aktivitetsflödet. All information hamnar i kronologisk ordning, vilket säkerställer att ingen viktig detalj går förlorad under dialogen.

rapporter

Statistik och rapporter

Använd CRM systemets dashboard- och rapporteringsverktyg. Voice for CRM identifierar, följer och sparar all konversation i ert CRM, det ger företaget en total bild av kund- och leverantörs kommunikationen genom hela organisationen.

outboand

Outbound

Upplev full kontroll över er utgående trafik. Med en enkel “click to dial” funktion kan du nå dina kunder utan att behöva logga samtalen manuellt – allt sker automatiskt i CRM-systemet. Du får en komplett översikt över all kunddata direkt under samtalet. All samtalsaktivitet loggas och överförs till statistik- och rapporteringsportalen, där du i realtid kan se uppdaterade dashboards och KPI:er.

Kontakta oss

Tillsammans hittar vi den lösning som passar dig bäst