Hög säkerhet
Våra lösningar är framtidssäkrade och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra funktioner och arbetssätt. Vår driftmiljö är ISO 27001-certifierad.
Våra lösningar är framtidssäkrade och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra funktioner och arbetssätt. Vår driftmiljö är ISO 27001-certifierad.
Vi levererar på två sätt. En renodlad molntjänst eller som SaaS för installation i er driftsmiljö.
Ni kan börja med en grundfunktionalitet och addera funktionalitet och integrationer i takt med era behov.
Med Unexus Connect får du alla funktioner du behöver för att förbättra din företagskommunikation. Hantera samtal smidigt och effektivt både i mobilen och på webben.
Unexus Connect inkluderar även ett avancerat Contact Center som underlättar interaktionerna med era kunder och ökar kundnöjdheten. Få värdefulla insikter och data genom omfattande rapportering och statistik, och övervaka samtalsflöden i realtid med vår wallboard.
Maximera effektiviteten med intelligent samtalsstyrning
Med vår avancerade samtalsstyrning säkerställer vi att varje inkommande samtal hamnar hos den mest kvalificerade medarbetaren för att hantera ärendet. Detta garanterar inte bara en hög och effektiv service, utan också ett optimalt utnyttjande av personalens kompetens.
Vi erbjuder en rad verktyg för att dirigera kunderna rätt, baserat på telefonnummer, kundnummer, IVR-val och mycket mer. Kundkontakter kan även styras efter datum och tid genom schemaläggning. När vårt system är integrerat med ett CRM-system eller externa kunddatabaser, får agenten automatiskt upp rätt kundbild, vilket förbättrar kundupplevelsen ytterligare.
För att säkerställa kontinuitet kan inkommande ärenden hanteras av samma person som vid tidigare kontakter.
Callback-funktion - Ge dina kunder möjligheten att bli uppringda istället för att vänta i kö, vilket förbättrar deras upplevelse och minskar frustration
Ge dina kunder friheten att välja sin föredragna kontaktmetod: telefonsamtal, e-post, webbchatt, co-browsing, video, SMS eller röstmeddelande.
Unexus Connect - Contact Center samlar alla dessa kommunikationskanaler på ett ställe, vilket ger dig fullständig kontroll och översikt över all kundkommunikation. Med vår lösning kan du säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse, oavsett vilken kanal dina kunder föredrar.
Rapportering är hjärtat i varje kundtjänst- och supportorganisation. Genom att samla in och analysera data om kundinteraktioner, ger rapporteringen värdefulla insikter som hjälper dig att fatta informerade beslut, övervaka prestanda och följa upp KPIer. Detta leder till förbättrade agentprestationer och ökad kundnöjdhet.
Statistiken spelar en avgörande roll i bemanningsplaneringen. Genom att analysera trender och mönster i kundinteraktioner kan du förutse perioder med hög belastning och planera bemanningen därefter. Detta säkerställer att du alltid har rätt antal agenter tillgängliga för att hantera kundförfrågningar effektivt, vilket minskar väntetider och förbättrar kundupplevelsen.
Ett axplock av funktioner.
Ge dina kunder friheten att själva välja rätt avdelning eller funktion med vår intuitiva talsvarsmeny.
Svarsgrupper gör det möjligt att koppla en eller flera medarbetare till specifika menyval eller huvudnummer, vilket säkerställer att varje samtal snabbt når rätt person.
Med vår meddelandehantering kan du enkelt skapa och hantera olika meddelandetyper för huvud- och gruppnummer, inklusive lunchstängt, nattsvar och semesterstängt, vilket säkerställer att dina kunder alltid får rätt information vid rätt tidpunkt.
Nyckelord är ett utmärkt komplement till avdelning och titel, vilket gör det möjligt att tydligt knyta specialistkompetens till varje medarbetare.
Tillgång till avancerade statistikmöjligheter för att öka kvaliteten och produktiviteten på servicen.
Wallboarden visar svarsgruppers statistik och realtidsstatus via en webbsida anpassad för att visas på en gemensam skärm.
Med Microsoft Teams kan agenter arbeta med större team utanför kontaktcentret och samtidigt få tillgång till avancerad kontaktcenterfunktionalitet.
Kunden startar enkelt ett videosamtal genom ett klick på en banner på hemsidan eller via en länk som skickas till dem via kundservice.
Vidarekoppling av samtal innebär att inkommande och utgående samtal enkelt kan vidarekopplas med mobilappen, webbklienten eller softphonen.
Mät kundnöjdhet med NKI. Genom automatiserade kundundersökningar erhålls index på kundnöjdhet.
Interaktionen med ett CRM-system ger en personligare och effektivare kundservice.
Automatiskt konvertering från tal till text, vilket sparar tid, ökar noggrannheten och förbättrar sökbarheten. Möjlighet att sammanfatta texten baserat på nyckelord.
Den virtuella assistenten erbjuder automatiserad hantering av interaktioner och kan användas på alla mediekanaler utom e-post.
Med kalenderkoppling behöver man endast schemalägga sina möten i kalendern, så stängs och öppnas telefonen automatiskt enligt kalenderbokningen.
Inspelning av både in- och utgående samtal. Samtalet kan spelas in även om inspelningen påbörjas halvvägs in i samtalet.
Få kontroll över telemarketing-kampanjer. Kundlistor förs enkelt och snabbt in i systemet och arbetet med utgående samtal kan startas direkt.