Hög säkerhet
Våra lösningar är framtidssäkrade och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra funktioner och arbetssätt. Vår driftmiljö är ISO 27001-certifierad.
Våra lösningar är framtidssäkrade och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra funktioner och arbetssätt. Vår driftmiljö är ISO 27001-certifierad.
Vi levererar på två sätt. En renodlad molntjänst eller som SaaS för installation i er driftsmiljö.
Ni kan börja med en grundfunktionalitet och addera funktionalitet och integrationer i takt med era behov.
Historiskt har det varit stora bolag förunnat att ha tillgång till en Contact Center-lösning. Tiderna har förändrats och Contact Center finns idag som skalbara molntjänster, där lönsamhet kan uppnås med ett fåtal användare.
Ett Contact Center är ett affärssystem för kommunikation, där alla kommunikationsvägar möts. Allt från telefonsamtal, e-post, chattar, sociala medier, video till SMS.
Kompetensstyrning
Multichannel
Kunden väljer själv vilken kontaktmetod de önskar: samtal, e-post, webbchatt, / co- browse/ video, SMS eller röstmeddelande. Allt erbjuds i en och samma lösning för full kontroll över all kommunikation.
Webbaserat
Med webbagenten är du igång och jobbar som agent inom bara några sekunder. Gränssnittet ger dig: Åtkomst till systemet via URL, ett modernt gränssnitt, inbyggd softphone samt att det stödjer Edge, Chrome och Safari.
Ett axplock av funktioner i en omnichannellösning.
Tillgång till avancerade statistikmöjligheter för att öka kvaliteten och produktiviteten på servicen.
Wallboarden visar svarsgruppers statistik och realtidsstatus via en webbsida anpassad för att visas på en gemensam skärm.
Med Microsoft Teams kan agenter arbeta med större team utanför kontaktcentret och samtidigt få tillgång till avancerad kontaktcenterfunktionalitet.
Kunden startar enkelt ett videosamtal genom ett klick på en banner på hemsidan eller via en länk som skickas till dem via kundservice.
För att stödja mobiliteten finns webklient och appar med stöd för iOS och Android. Det finns olika appar för olika behov.
Mät kundnöjdhet med NKI. Genom automatiserade kundundersökningar erhålls index på kundnöjdhet.
Interaktionen med ett CRM-system ger en personligare och effektivare kundservice.
Visit är ett komplett besökshanteringssystem.
Den automatiska svarsservicen kan ta emot samtal dygnet runt, alla dagar i veckan.
Med kalenderkoppling behöver man endast schemalägga sina möten i kalendern, så stängs och öppnas telefonen automatiskt enligt kalenderbokningen.
Inspelning av både in- och utgående samtal. Samtalet kan spelas in även om inspelningen påbörjas halvvägs in i samtalet.
Få kontroll över telemarketing-kampanjer. Kundlistor förs enkelt och snabbt in i systemet och arbetet med utgående samtal kan startas direkt.