Tjänster | Trio Multichannel Contact Center

Förbättra kundupplevelsen med Trio Multichannel Contact Center

Integrera alla era kommunikationskanaler i ett enda system för att leverera en enastående kundupplevelse och maximera effektiviteten hos era team.
omnichannel contact center

Hög säkerhet

Våra lösningar är framtidssäkrade och vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra funktioner och arbetssätt. Vår driftmiljö är ISO 27001-certifierad.

Leveransmodeller

Vi levererar på två sätt. En renodlad molntjänst eller som SaaS för installation i er driftsmiljö.

Anpassas efter era behov

Ni kan börja med en grundfunktionalitet och addera funktionalitet och integrationer i takt med era behov.

För alla, stora som små verksamheter

Historiskt har det varit stora bolag förunnat att ha tillgång till en Contact Center-lösning. Tiderna har förändrats och Contact Center finns idag som skalbara molntjänster, där lönsamhet kan uppnås med ett fåtal användare.

verksamheter
gränssnitt

Allt i ett och samma gränssnitt

Ett Contact Center är ett affärssystem för kommunikation, där alla kommunikationsvägar möts. Allt från telefonsamtal, e-post, chattar, sociala medier, video till SMS.

Obegränsad möjlighet att ändra och anpassa ditt Contact Center

Contact center
Omnichannel Contact Center funktioner

Förbättra din kundservice och effektivisera ditt team

Ett axplock av funktioner i en omnichannellösning.

rapporter

Rapporter

Tillgång till avancerade statistikmöjligheter för att öka kvaliteten och produktiviteten på servicen.

wallboard

Wallboard

Wallboarden visar svarsgruppers statistik och realtidsstatus via en webbsida anpassad för att visas på en gemensam skärm.

teams

Microsoft Teams

Med Microsoft Teams kan agenter arbeta med större team utanför kontaktcentret och samtidigt få tillgång till avancerad kontaktcenterfunktionalitet.

Video

Video

Kunden startar enkelt ett videosamtal genom ett klick på en banner på hemsidan eller via en länk som skickas till dem via kundservice.

agentappar

Webklient/Agentappar

För att stödja mobiliteten finns webklient och appar med stöd för iOS och Android. Det finns olika appar för olika behov.

kvalitet

NKI

Mät kundnöjdhet med NKI. Genom automatiserade kundundersökningar erhålls index på kundnöjdhet.

crm

CRM-integration

Interaktionen med ett CRM-system ger en personligare och effektivare kundservice.

besök.hanteering

Besökshantering

Visit är ett komplett besökshanteringssystem.

Autimatisk tel

Automatisk telefonist

Den automatiska svarsservicen kan ta emot samtal dygnet runt, alla dagar i veckan.

kalender

Kalenderkoppling

Med kalenderkoppling behöver man endast schemalägga sina möten i kalendern, så stängs och öppnas telefonen automatiskt enligt kalenderbokningen.

inpelning

Inspelning

Inspelning av både in- och utgående samtal. Samtalet kan spelas in även om inspelningen påbörjas halvvägs in i samtalet.

outboand

Outbound call

Få kontroll över telemarketing-kampanjer. Kundlistor förs enkelt och snabbt in i systemet och arbetet med utgående samtal kan startas direkt.

Kontakta oss

Tillsammans hittar vi den lösning som passar dig bäst