addCITS företagstelefoni finns
För hela din organisation
Här finner du fördelar med addCITs företagstelefoni för de olika rollerna i din organisation.
35
75,000
100%
92.5%
Företagstelefoni för alla yrkesroller.
Vår integrerade företagstelefoni ger varje yrkesroll tillgång till verktyg som optimerar både effektivitet och kommunikation.
Här är några exempel på hur vår företagstelefoni gynnar specifika yrkesroller i organisationen:
Kundtjänstchefen
Ta kontrollen över din kundnöjdhet.
Samla din kundkommunikation
Oavsett kommunikationsväg får du en vy över all in- och utgående kommunikation.
Säkerställ ägarskap
Kunden får alltid svar inom uppsatta tidsmål.
Samlad rapportering
Skapa egna rapportmallar och samla all information från alla system på ett ställe.
Säkerställ rätt bemanning
Använd statistik för att bemanna rätt och säkerställa kvaliteten i kundupplevelsen.
It-chefen
Hjälp din organisation att genomföra förändringar snabbt, enkelt och säkert.
Snabb och enkel administration
Administrera alla delar i systemet på ett ställe
Betala endast för det ni använder
Med automatiska notifieringar erhålls information om inaktiverade användare så att licenser och abonnemang kan avregistreras.
Förenkla din rapportering
Färdiga rapporter på licenser och användarstatistik.
Support i världsklass
Vår support erbjuder 100% tillgänglighet dygnet runt.
Säkerhet
Vi skyddar alltid er företagstelefoni med kryptering och andra säkerhetsåtgärder.
Ekonomichefen
Är du trött på felaktiga fakturor och inget budgetunderlag?
Betala endast för det ni använder
Med automatiska notifieringar erhålls information om inaktiverade användare så att licenser och abonnemang kan avregistreras.
Enkel kostnadsuppföljning och förenklad fakturahantering
Tydliga och lättförståeliga fakturor och anpassningsbara efter er struktur. Möjlighet att skapa rapporter över fakturaunderlaget.
Högre träffsäkerhet i budgetarbetet
Ni ser precis vad som är förbrukat och till vilket pris, utan att behöva begära underlag från IT.
Förenklat arbetssätt vid introduktion av nyanställda
Underlätta processen för att registrera användare i olika system, beställa utrustning och användarlicenser.
Försäljningschefen
Kunden ringer dig med frågor och säger att han inte får tag i säljaren. Vad är det som pågår?
Missa inga affärer
Det gamla talesättet; ”Ett missat samtal kan vara en tappad affär” är fortfarande aktuellt. Samla all kundkommunikation i CRM:et Addera samtalen för att få en komplett bild.
Enkel hantering
Istället för krångliga omvägar så får du ett enkelt verktyg där du kan göra alla inställningar.
Ha koll på dina säljare
Logga säljarnas aktiviteter för att säkerställa beslutade KPI:er.
Lägg tid på annat
Det är slut på tjatet att få fram statistik över kundkommunikationen.
Ledande svenska företag har förtroende för addCIT
Kundsupporten
Hjälp din kund att bli nöjd.
Ökad mobilitet
Öka flexibiliteten genom att svara på kundförfrågningar vart du än befinner dig och oavsett app.
Ge snabbare service
När ett samtal kommer in, visar systemet automatiskt kundens profil och historik vilket gör att du kan ge snabbare service.
Automatiska samtalsköer
Automatiskt dirigerade av samtal till rätt person baserat på kundens behov eller frågor, vilket minskar behovet av att vidarekoppla samtal.
Samtalsinspelning
Samtalen kan automatiskt spelas in och transkriberas, vilket gör att du slipper föra anteckningar under samtal.
Telefonisten
Hjälp kunden snabbare genom att koppla dem till rätt medarbetare.
Ökad mobilitet
Öka flexibiliteten genom att svara på kundförfrågningar vart du än befinner dig och oavsett app.
Minskad väntetid
Se i realtid vilka kollegor som är tillgängliga för att ta emot samtal så kunden slipper vänta.
Hitta rätt person snabbare
Med hjälp av AI kan du lättare hitta rätt kollega eller avdelning och därav koppla fram samtalet snabbare.
Verkställande Direktören
Du kan ställa krav på organisationen eftersom du har en plattform som möjliggör det.
Höj kvaliteten på kundupplevelsen
En bra och kvalitativ kommunikation höjer värdet på företagets varumärke.
Samla all din statistik
Få en översikt över hur organisationen och medarbetare kommunicerar genom automatiska rapporter.
Åtgärdshantering
Du får ett utmärkt verktyg för att snabbt vidta åtgärder.
Användaren
Öka ditt fokus genom att styra när du är tillgänglig.
Visa att du är upptagen med en knapptryckning
Med både automatisk och manuell hantering så kan du styra alla dina kommunikationskanaler.
Enkel hantering
Istället för krångliga omvägar så får du ett enkelt verktyg där du kan göra alla inställningar.
Öka mobiliteten
Ett slitet uttryck men i allra högsta grad relevant.
Högre servicegrad
Vidarekoppla automatiskt till en kollega om du är upptagen.