BLI KUND HOS OSS
Så här blir du vår kund - Steg för steg
Med fokus på goda relationer är vi alltid vid er sida – från första behov till långsiktig lösning. Vi är här för att skapa trygghet och framgång tillsammans med er, varje steg på vägen.
Ni har märkt att er telefonilösning inte längre lever upp till era behov. Kunder har svårt att nå er, ni arbetar med gammal och kostsam teknik som skapar ineffektivitet, och ni saknar viktiga funktioner.
Dessa tecken tyder på att det är dags för en förändring.
Ta en stund att fundera på era behov och mål. Vad fungerar inte? Arbetar ni effektivt? Kan ni dra nytta av integrationer med system som CRM eller ärendehantering? Behöver ni sänka kostnaderna och skapa en mer flexibel affärsmodell?
Vi finns här för att hjälpa er med behovsanalysen. Kontakta oss så ser vi tillsammans till att ni får den lösning som passar just er verksamhet!
Vi skapar en lösning anpassad efter era behov – med rätt funktioner, integrationer och budget. Lösningen presenteras tillsammans med ett affärsförslag för ert godkännande.
Efter ert godkännande tecknar vi avtal för leverans och support. Ni har valt rätt partner för ett långsiktigt samarbete.
Vi börjar med att konfigurera lösningen baserat på era behov och användardata, och testar sedan systemet för att säkerställa att allt fungerar som det ska.
Därefter utbildar vi användarna så att ni snabbt kan börja använda systemet. Vi följer upp löpande för att se till att allt fungerar som planerat.
Efter att systemet är igång tar vi hand om utvecklingen, så att ni alltid har en optimerad och uppdaterad lösning. Med addCIT får ni:
- Support dygnet runt: 100 % tillgänglighet sedan 2020.
- Alltid uppdaterat system med de senaste funktionerna och säkerhet.
- Regelbundna utbildningar för att ni ska få ut maximalt av systemet.
- Nya lösningar för att hålla er i framkant.