Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt
addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att...
Med addCIT – administrationscenter har vi i grunden förändrat arbetssättet att administrera molnväxeln och abonnemangen. Med användaren i fokus och flödesbaserad design uppnår vi enkelhet, kontroll och en stor igenkänningsfaktor från Office365.
Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.
addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att...
”Förberedelserna, leveransen och driftsättningen av vår nya kommunikationslösning från addCIT har gått helt enligt plan och våra medarbetare har fått...
Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Ofta...