Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Vi har fokus på telefoni- och IT ansvarig!

Med addCIT – administrationscenter har vi i grunden förändrat arbetssättet att administrera molnväxeln och abonnemangen. Med användaren i fokus och flödesbaserad design uppnår vi enkelhet, kontroll och en stor igenkänningsfaktor från Office365.

Några godsaker:

  • Komplett funktionalitet med 99 % självbetjäning
  • Användarcentrisk administration av abonnemang och användarlicenser i växel och Contact Center
  • Flödesbaserat arbetssätt med guidad registrering av användare och tjänster
  • Grafisk konfigurering av växel- och Contact Center funktioner
  • AD- synkronisering av både abonnemang och växeltjänster
  • Avancerad nummerhantering
  • Integrationsmöjlighet till HR system

 

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att...

Read More
Hallandstrafikens nya kundtjänstlösning är nu driftsatt

Hallandstrafikens nya kundtjänstlösning är nu driftsatt

”Förberedelserna, leveransen och driftsättningen av vår nya kommunikationslösning från addCIT har gått helt enligt plan och våra medarbetare har fått...

Read More
Voice for CRM är framtiden

Voice for CRM är framtiden

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Ofta...

Read More