Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att innefatta ca 110 användare, inkludera Co-Browsing, flera kontaktkanaler för kunderna mm. Avtalet sträcker sig över fyra år med möjlighet till förlängning upp till nio år.

Genomförd acceptanstest var kvittot på ett fantastiskt och friktionsfritt samarbete, då det inte fanns någon anmärkning eller restpunkt att rapportera.

Vi är mycket nöjda med projektgenomförandet och ser fram emot att fortsätta att utveckla vår lösning tillsammans med addCIT, säger Joy Williamsson, Enhetschef på SPV.

addCIT är stolta över att fått förtroendet av SPV och gläds över det trevliga och professionella samarbetsklimatet., säger Morgan Herou, VD addCIT.

Hela leveransen och projektmöten har genomförts digitalt för att minimera riskerna i och med pandemin.

 

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.

Contact Center – Hjärtat som får din kundservice att slå

Contact Center – Hjärtat som får din kundservice att slå

Kundservice är hjärtat i varje framgångsrikt företag – platsen där kunder får svar, hjälp och gör affärer. Bristfällig kundservice kan leda till...

Read More
Varför svarar ingen när man ringer?

Varför svarar ingen när man ringer?

Du ringer. Signal efter signal går fram – inget svar. Irriterande, eller hur? Vi har alla varit där, som kunder till företag som inte tar våra samtal...

Read More
Labla din företagstelefoni - stärk varumärket internt

Labla din företagstelefoni - stärk varumärket internt

Visste du att du kan labla din företagstelefoni med din egen företagslogotyp genom addCITs lösningar? Det är som att ge din telefoni en uppgradering...

Read More