Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

Statens tjänstepensionsverk- SPV nya kundtjänstelösning driftsatt

addCIT har tillsammans med SPV implementerat en ny kundtjänstlösning under våren 2021. Antalet användare och nya funktioner har utökats till att innefatta ca 110 användare, inkludera Co-Browsing, flera kontaktkanaler för kunderna mm. Avtalet sträcker sig över fyra år med möjlighet till förlängning upp till nio år.

Genomförd acceptanstest var kvittot på ett fantastiskt och friktionsfritt samarbete, då det inte fanns någon anmärkning eller restpunkt att rapportera.

Vi är mycket nöjda med projektgenomförandet och ser fram emot att fortsätta att utveckla vår lösning tillsammans med addCIT, säger Joy Williamsson, Enhetschef på SPV.

addCIT är stolta över att fått förtroendet av SPV och gläds över det trevliga och professionella samarbetsklimatet., säger Morgan Herou, VD addCIT.

Hela leveransen och projektmöten har genomförts digitalt för att minimera riskerna i och med pandemin.

 

Kom igång idag!

Vi har kompetent personal som hjälper dig med
dina möjligeter och utmaningar.

Nu erbjuder addCIT en certifierad voicelösning för Salesforce!

Nu erbjuder addCIT en certifierad voicelösning för Salesforce!

Goda nyheter för er som har en uttalad CRM-strategi och använder Salesforce. addCIT kan stolt informera att vår lösning ha blivit ackrediterad för...

Read More
Smart Routing, när allt blir lätt och rätt

Smart Routing, när allt blir lätt och rätt

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Idag...

Read More