Nyheter och artiklar

Välkommen till vår blogg där du kan fördjupa dig i olika ämnen inom kommunikationslösningar, teknik och trender.

Labla din företagstelefoni - stärk varumärket internt

Visste du att du kan labla din företagstelefoni med din egen företagslogotyp genom addCITs lösningar? Det är som att ge din telefoni en uppgradering med en massa interna fördelar. Det stärker företagskulturen, skapar enhetlighet och signalerar...

Varför svarar ingen när man ringer?

Du ringer. Signal efter signal går fram – inget svar. Irriterande, eller hur? Vi har alla varit där, som kunder till företag som inte tar våra samtal...

Företagstelefoni – Vad är det och varför är det nyckeln till framgång?

Visste du att cirka 80% av alla fortfarande föredrar att ringa till ett företag? Det gör växeltjänsten avgörande för framgång. Med fler funktioner...

Du har plats 86 i kön

Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...

Nu erbjuder addCIT en certifierad voicelösning för Salesforce!

Goda nyheter för er som har en uttalad CRM-strategi och använder Salesforce. addCIT kan stolt informera att vår lösning ha blivit ackrediterad för...

Smart Routing, när allt blir lätt och rätt

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Idag...

Voice for CRM är framtiden

Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Ofta...

Hallandstrafikens nya kundtjänstlösning är nu driftsatt

”Förberedelserna, leveransen och driftsättningen av vår nya kommunikationslösning från addCIT har gått helt enligt plan och våra medarbetare har fått...

addCIT har påbörjat arbetet med att certifiera verksamheten enligt ISO

addCIT har påbörjat arbetet med att certifiera verksamheten enligt ISO standarderna 27001 Informationssäkerhet, 9001 Ledningssystem och 14001...

Ny kundtjänstlösning till RTS

Vi är otroligt stolta att få förtroendet att leverera och vara med och utveckla RTS framtida kundtjänstlösning. Affären omfattar ett kontaktcenter...