Du har plats 86 i kön
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
2 min read
addCIT Dec 6, 2024 10:38:25 AM
Visste du att cirka 80% av alla fortfarande föredrar att ringa till ett företag? Det gör växeltjänsten avgörande för framgång. Med fler funktioner utvecklas växeltjänsten till en helhetslösning för företagstelefoni. Men vad innebär det egentligen, och varför är det nyckeln till framgång?
Företagstelefoni är mycket mer än bara en växeltjänst som hanterar in och utgående samtal. Den hanterar all din företagskommunikation – röstsamtal, chatt och e-post – i en och samma lösning.
Men det slutar inte där. Genom att integrera med CRM-system, ärendehanteringssystem och AI blir lösningen ännu kraftfullare. Du får full koll på all kommunikation i ditt företag och du kan också optimera den.
För medarbetare och kunder blir upplevelsen smidigare, snabbare och mer professionell. För ledningen innebär det värdefulla data för strategiska beslut, en flexibel och stressfri arbetsmiljö samt sänkta kostnader.
1. Få full kontroll över din kommunikation – med enklare uppföljning
Har du behövt hantera samtal utanför kontoret? Med företagstelefoni kan samtal hanteras var som helst – hemma, på kontoret eller på resande fot. Molntjänster och mobilitet gör att dina anställda alltid är tillgängliga, vilket ger nöjdare kunder och medarbetare.
2. Inga kunder eller affärer går förlorade
Har det hänt dig att du ringt ett företag men ingen svarar. Du ville bli kund eller få hjälp med något viktigt och irritationen växer och inget händer. Med företagstelefoni dokumenteras allt, så att alla samtal kan följas upp och inga kunder eller affärer går förlorade.
3. Ge dina kunder bästa möjliga service – minska väntetiderna
Har du upplevt långa väntetider när du ringer ett företag? Företagstelefoni erbjuder funktioner som återuppringning och köhantering vilket minskar väntetiderna. CRM-integration och AI gör att medarbetare snabbt kan koppla samtal till rätt person som ser all kunddata i realtid. Detta ökar kundnöjdheten.
4. Jobba var som helst – Du får total flexibilitet
Ibland behöver du hantera samtal när du inte är på kontoret. Med företagstelefoni kan samtal hanteras var som helst – hemma, på kontoret eller på resande fot. Molntjänster och mobilitet gör att dina anställda alltid är tillgängliga, vilket ger nöjdare kunder och medarbetare.
5. Sänk dina kostnader - betala bara för det du använder
Det är onödigt att betala för mycket för separata system. Med företagstelefoni får du allt i en lösning och betalar bara för det du använder. Det är en smart investering som sparar pengar.
Företagstelefoni är nyckeln till framgång
Med företagstelefoni kan ledningen ta bättre strategiska beslut. Vilket optimerar verksamheten till det bättre. När du samlar alla kommunikationsappar på ett ställe gör du det lättare att ge snabb och personlig service varje gång. Detta bygger förtroende och lojalitet, vilket stärker ditt varumärke. Det är nyckeln till företagets framgång.
Känner du dig redo att komma igång?
Att komma igång med företagstelefoni är enklare än du tror. Med addCIT får du en lösning anpassad efter dina behov, som är helt molnbaserad – inga krångliga installationer behövs.
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Ofta...
”Förberedelserna, leveransen och driftsättningen av vår nya kommunikationslösning från addCIT har gått helt enligt plan och våra medarbetare har fått...