Du har plats 86 i kön
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
Visste du att du kan labla din företagstelefoni med din egen företagslogotyp genom addCITs lösningar? Det är som att ge din telefoni en uppgradering med en massa interna fördelar. Det stärker företagskulturen, skapar enhetlighet och signalerar kvalitet. Dessutom motiverar det anställda, ger ett professionellt intryck och förstärker varumärket internt. Perfekt för att hålla teamkänslan och engagemanget på topp. Det bästa av allt är att det ingår i addCITs lösningar när du blir kund. Här ger vi dig alla fördelar med att labla din företagstelefoni.
Att se företagets logotyp i interna system är som att få en daglig dos av teamkänsla. Det skapar stolthet och en starkare känsla av gemenskap.
Genom att integrera företagets logotyp kan du säkerställa att även interna verktyg följer företagets grafiska profil. Det ger en sammanhängande och professionell känsla – som en välskräddad kostym för dina system.
Att inkludera företagets logotyp i er företagstelefoni visar att ni satsar på kvalitet och användarvänlighet, även i era interna verktyg. Det kan höja medarbetarnas förväntningar och öka deras tillfredsställelse.
Det påminner anställda om organisationens mål och värden, vilket kan bidra till ökat engagemang. Perfekt för att hålla motivationen igång.
En anpassad telefonväxel med företagets logotyp ger intryck av att företaget investerar i sina egna verktyg och tar verksamheten på allvar. Det visar att ni värdesätter att ge medarbetarna en skräddarsydd och kvalitativ upplevelse.
Även om logotypen inte syns utåt, stärker det interna användandet företagets varumärke bland de anställda. Det hjälper till att skapa en "vi-känsla" och betonar företagets identitet.
Vid uppgraderingar, omorganisationer eller nya interna projekt kan logotypen bidra till att telefonväxeln fortfarande känns bekant och som en del av företaget.
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
Du ringer. Signal efter signal går fram – inget svar. Irriterande, eller hur? Vi har alla varit där, som kunder till företag som inte tar våra samtal...
Att skapa en fantastisk kundupplevelse samtidigt som medarbetarna har en smidig och effektiv arbetsmiljö är en konstant utmaning för företag. Idag...