Du har plats 86 i kön
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
Du ringer. Signal efter signal går fram – inget svar. Irriterande, eller hur? Vi har alla varit där, som kunder till företag som inte tar våra samtal på allvar. I en tid där vi alltid är nåbara med våra mobiler är det ändå allt färre företag som faktiskt svarar.
Denna situation uppstår särskilt när företag tilldelar sina anställda en mobiltelefon som används både privat och i arbetet. "Det är ju min telefon, så jag gör som jag vill", resonerar många – och bortser från att de fortfarande representerar företaget.
Dessutom är många fortfarande skeptiska till telefonsäljare och väljer att därför inte svara på okända nummer. Men kunder förväntar sig svar. För företag kan detta få stora konsekvenser. Om ingen svarar riskerar företaget att missa affärsmöjligheter, skada sitt rykte och lämna kunder med en dålig upplevelse.
Trots mejl, sms och appar är ett telefonsamtal fortfarande oslagbart. Varför?
Företagstelefoni hjälper dig som företag
Med företagstelefoni får ditt företag en effektiv lösning som gör det enkelt att möta kundernas förväntningar. Med ett enda huvudnummer dit kunderna alltid hamnar först, säkerställer företagstelefonin att samtal alltid når fram.
Med företagstelefoni kan du även:
Inget mer skadat rykte. Inga fler missade affärer. Bara nöjda kunder.
Känner du igen dig? Vi alla är kunder till företag. Man skruvar på sig inför sitt samtal till kundservice. Det ligger mycket frustration och...
Visste du att cirka 80% av alla fortfarande föredrar att ringa till ett företag? Det gör växeltjänsten avgörande för framgång. Med fler funktioner...
Affären omfattar ca 110 agenter, co-browsing, multichannel mm. Avtalet sträcker sig över en period om maximalt 9 år och med ett affärsvärde om ca 8...